Děkuju za vaše zastavení a prohlédnutí mých výtvorů. Kdyby se vám z toho něco líbilo, měli jste zájem, ozvěte se na mail (kalousova.dana@seznam.cz).

pondělí 8. října 2012

Mé oblíbené dečky

Tentokrát jsem měla "úkol" obzvlášť milý - šila jsem dečku na malý stoleček do synova nového bytu. Má červené křeslo a tmavě šedomodrou sedačku. Chtěla jsem něco jedoduchého, tak jsem zvolila techniku log cabin.


A tady i s červeným křeslem



A druhá dečka byla pro mou milovanou sestřičku. Zvolila jsem opět látky v mých oblíbených odstínech vínové. Sestra má velký tmavý stůl, a tak dečka v těchto barvách se na stůl docela dobře hodí. Vzor jsem použila z knihy Kouzelný patchwork od Lise Bergen. Použila jsem trojvrstvou kombinaci - mezi topem a spodní látkou je Ronolin 60 g, prošívala jsem nitěmi od Amann Belfil-S 50.








1 komentář:

  1. Hurá, můžu se kdykoliv koukat na tu tvoji krásu. Zaujala mne ta malá dečka. Tu jsem ještě neviděla, moc se povedla. Jana

    OdpovědětVymazat