Děkuju za vaše zastavení a prohlédnutí mých výtvorů. Kdyby se vám z toho něco líbilo, měli jste zájem, ozvěte se na mail (kalousova.dana@seznam.cz).

čtvrtek 28. března 2013

Ještě jednou pajduláci v mém podání...

Moc se těším, až se dám konečně do něčeho patchworkového... Nemám nic začatého a vzhledem k Velikonocům nemá cenu začínat teď něco ve spěchu, tak jsem dodělala alespoň panenku, jejíž díly jsem měla ušité a vycpané víc jak přes rok.

Teď jsem teprve dostala chuť ji dokončit.  Je trochu víc náročná, protože se musí oblékat postupně - tričko, sukénka dřív, než se přišije hlava, punčošky zase ještě před přišitím nožiček k tělíčku... Docela byly díly tělíčka připravené - ušité z hrubší látky, z které s oblibou šiji zajíce, ale na panenky se tolik nehodí. I bych teďcoby trochu zkušenější udělala některé díly jinak, hlavně hlavičku a horní část tělíčka budu chtít příště upravit, pozměnit do lepšíhi tvaru. Ale nevadí, celkem jsem s ní spokojená. Napoprvé se docela povedla.

Můžete posoudit také. Narostla do výšky 42 cm.










A ještě poslední zaječice v šatech a dva medvídci:





Děkuju za podívání se ke mně :-))  A přeji všem milé a pěkné Velikonoce!


10 komentářů:

  1. Krásnu Veľkú noc aj Tebe Dani a všetkým Tvojim náááádherným pajdulákom :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně tvoříš Danuš, panenka je úžasná!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dano, na to, že je panenka napoprvé tak je krásná. Simona

    OdpovědětVymazat
  4. Dano, je překrásná!!!!!! i to ostatní :o) Přeji také krásné Velikonoce, my jedeme do zasněžených hor.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné práce, neviem čo skôr pozerať :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuju za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, ještě že je pozdní hodina a Rozárka spí. Ušít takovou panenku napoprvé... tak si pískám!! Je nádherná a ty rozpouštěcí vlasy... No a ostatní zvířátka... Nádherné! Opravdu krásné! To je něco, co mi prostě nejde a nejde. Tak ještě že se mám kde pokochat :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat