Děkuju za vaše zastavení a prohlédnutí mých výtvorů. Kdyby se vám z toho něco líbilo, měli jste zájem, ozvěte se na mail (kalousova.dana@seznam.cz).

pátek 10. ledna 2014

Mé další šití...

Moc jsem si užívala šití mé poslední dečky - běhounu a tak jsem se dala ještě do další podobné, s tím, že ji dám do mého obchůdku - zde






A ještě mé předvánoční šití dárků - obal na knihu a organizéry na doklady vyztužené decovilem podle Bellet:










Děkuji za podívání.

6 komentářů:

  1. Dani nááádhernééééé ... všecičko ... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi pilná švadlenka Danuš:-))
    To já to nějak flákám:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherka ,ktora sa chvali sama ....

    OdpovědětVymazat
  4. So lovely! :)
    Greetings from Finlan!
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat
  5. Je to překrasná práce,moc Vás obdivuji. Vaše práce ve mě vyvolává hrozně krásný uklidnující pocit,je to dokonalé. Přeji krásný den Vladka Nováková-Teplice. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Danuško, moc děkuji za nakouknutí na můj blog, jsi první, kdo nějak zareagoval - a děkuji za pochvalu - moc obdivuji tvoji preciznost, jsi moc šikovná, máš krásnou tvorbu...

    OdpovědětVymazat