Děkuju za vaše zastavení a prohlédnutí mých výtvorů. Kdyby se vám z toho něco líbilo, měli jste zájem, ozvěte se na mail (kalousova.dana@seznam.cz).

čtvrtek 8. října 2015

Šila jsem taštičky

V posledním týdnu jsem ušila tři taštičky ve třech barvách v rozměru š. 17 - 19 cm, v. 13 cm, hl. dna 5 cm. Vyhrála jsem si s nimi - na přední straně je všita patchworková vsadka z kostiček 6 x 4 zhruba 1,5 x 1,5 cm velkých, vždy z jiných látek u každé taštičky. Kolem jsem vsadku ozdobně na stroji prošila. Většinou i na zadní straně je buď vyšitý malý kousek nebo i naaplikovaná jedna řada kostiček použitých na přední straně. Jsou poctivě vyztuženy, dno 2 vrstvami, tak dobře drží tvar.

Taštičky na výšku v rozměru v. 19 cm, š. 16 cm, hl. 5,6 cm jsou ušité v září. Mám sama ráda i tento tvar, velikost - vejdou se mi tam brýle, mobil, kapesník i náš malý foťák.... Mají poutko na ruku, tak se dají pohodlně držet.

Taštičky mě tak bavily, že jsem si po ušití jedné vždy řekla: "Tak ještě jednu", ale pak to byla ještě jedna... Teď ale už opravdu musím dělat něco dalšího...

Taštičky jsou všechny v mém obchůdku na Fleru

A teď obrázky (špatně se fotilo, je zrovna málo světla po celý den).  




















  
Děkuju za podívání a případné komentáře, vždy mě moc potěší.






5 komentářů:

  1. Krásne ... a ani neviem nakoniec, koľko ich bolo, ale isto ich bolo neúrekom, krásna úroda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne taštičky aj ja som šila zopar taštičiek asi sme mali rovnaku náladu :-)

    OdpovědětVymazat