Děkuju za vaše zastavení a prohlédnutí mých výtvorů. Kdyby se vám z toho něco líbilo, měli jste zájem, ozvěte se na mail (kalousova.dana@seznam.cz).

čtvrtek 1. února 2018

Panenka 

Panenka stojící 27 cm. Tělíčko jsem měla už déle hotové, vůbec se mi do ní dál nechtělo. Měla jsem pocit, že nemůže být hezká... Ale při léčení z virozy nebo co to bylo, jsem si našila jednotlivé díly outfitu a pak jsem si pěkně v křesle 2 dny jen našívala na panenku. Já vlastně vůbec nemám ráda rozdělané panenky, protože jsem přesvědčená, že nemá cenu ji dodělávat... Tak vždy úprkem udělám alespoň něco a když vidím, že půjde, tak už se s ní dál pomalinku "mazlím a dělám"... kabelka, kočička, či co to je....
Korunu tomu pak dám vždy focením, takže ta nespokojenost zase nasdtupuje... Dnes se trochu vyjasnilo, tak jsem honem fotila a myslela jsem si, jaké krásné místo jsem vymyslela. A ono to zase není dobré - vlastně je tam toho bílého tolik, že splývá světlounce růžová čepička a bundička... Není to jednoduché...


Ale musím přiznat, že do panenky jsem se zamilovala...









Děkuju za podívání a případné komentáře, vždy mě moc potěší!! ♥  

3 komentáře:

  1. Danuško, co napsat....panenka je opět překrásná!!! Suprové doplňky, vše hezky vymazlené.
    Danuš, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, velké díky za pochvalu a za přízeň! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Dani,panenka je naprosto kouzelná...super paradnice...krásnou neděli K.

    OdpovědětVymazat